Z życia klas

Wycieczka klasy Ic

9 listopada 2023 roku klasa 1c wybrała się na wycieczkę do województwa świętokrzyskiego. Pierwszym odwiedzonym przez nas miejscem była rezydencja...

Więcej tlenu

Dnia 08.11.2022 roku uczniowie klasy IIIB z naszej szkoły brali udział w akcji sadzenia drzew zorganizowanej przez galerię Focus Mall...

Zajęcia z prokuratorem w 1CG

13 lutego 2020 r. lekcję wiedzy o społeczeństwie w klasie 1CG poprowadził prokurator Prokuratury Okręgowej w Piotrkowie Trybunalskim Witold Błaszczyk...

III F w WARSZAWIE

Uczniowie klasy IIIF wraz z wychowawcą p. Robertem Cieślakiem i nauczycielem języka angielskiego p. Waldemarem Paraszewskim w miniony piątek 18.10.2019 r...

II Międzynarodowy Kongres Ruchu „Europa …

19 października 2018r. w Szkole Wyższej Ekonomii i Zarządzania odbyła się konferencja pn. ,,Europa męczenników’’ w której my, uczniowie klasy...

Z życia klas

W dniach 4-6 czerwca 2018 r. odbyła się wycieczka szkolna, w której uczestniczyli uczniowie klas pierwszych. W pierwszym dniu w...

Wspomnienia I F z Krakowa

Jak na humanistów przystało I F uczy się pilnie i w nagrodę za pilną naukę wyjeżdża na wycieczki do ciekawych...

Spotkanie z Prezydentem Miasta

W dniu 16 stycznia 2018 roku w naszej szkole gościliśmy Prezydenta Miasta Piotrkowa Trybunalskiego Pana Krzysztofa Chojniaka. Spotkanie z uczniami rozpoczęło...

Narodowy Program Rozwoju Czytelnictwa

Trzy Pierścienie dla królów elfów pod otwartym niebem,Siedem dla władców krasnali w ich kamiennych pałacach,Dziewięć dla śmiertelników, ludzi śmierci podległych,Jeden...

WARSZTATY STREET ARTU

10 października 2017 r. dwunastoosobowa grupa uczniów oraz uczennic klasy 1A wraz w wychowawcą profesor Eweliną Szamburską brała udział w...

SZLAKIEM ŻYDOWSKIEJ KULTURY W PIOTRKOWIE…

Klasa 1A wraz z wychowawcą panią Eweliną Szamburską miała przyjemność uczestniczyć w dwóch spotkaniach dedykowanych pozostałościom kultury i historii Żydów...

Relacja z wycieczki

21 września klasa 2f wraz z profesor Anną Magierą zgłębiała tajemnice piotrkowskiego cmentarza żydowskiego. Dwie godziny na świeżym powietrzu w asyście...

Wycieczka klasa II E i II C

31.05-02.06 to czas, który pozostanie w pamięci klas II C i II E na długie lata, czas wspaniałej wycieczki w...

Klasa II E na wystawie BODY WORLDS

18 maja mieliśmy możliwość poznania zmian ludzkiego ciała – od poczęcia, poprzez okres niemowlęcy, dzieciństwo, dojrzałość, aż po jesień życia...

Wycieczka do Wisły pierwszoklasistów

W dniach 8-9 grudnia biolodzy (1d) i humaniści (1f) wraz z opiekunami: Panią Profesor Ewą Bąbol, Panią Profesor...

KLASA 2F NA WARSZTATACH DZIENNIKARSKICH

W świat nowych mediów i w rzeczywistość redakcji wkraczali uczniowie naszego liceum. 18 kwietnia 2016 r. klasa II F wraz z...

AKADEMIA NOWOCZESNEGO PATRIOTYZMU

W dniach 14 i 15 maja w naszej szkole miały miejsce zajęcia realizowane jako część projektu „Akademia Nowoczesnego Patriotyzmu”, w...

GŁOSUJMY NA 2B!!!

Klasa 2b startuje w plebiscycie „Dziennika Łódzkiego” pod nazwą „Najfajniejsza Klasa” Głosowanie rozpoczęło się 29 listopada a zakończy się 17...

NIECODZIENNA LEKCJA HISTORII

W ramach lekcji historii i społeczeństwa 8.10 oraz 15.10.2013 r. nasza klasa wraz z p. Martyną Rękorajską wybrała się na...

WILNO 2013

W dniach 16 – 20 bieżącego roku uczniowie naszej szkoły (m. in. klasy 2a, 3b, 3f) wzięli udział w wycieczce...

WARSZTATY O DUCHOWOŚCI

Kolejne novum, które mogliśmy osiągnąć z klasą 1b, to spotkania w plenerze na temat religii, duchowości i ludzkich relacji. Wzajemna integracja...

TAK SIĘ BAWI KLASA 1D!

10.05.2013r w ramach pomaturalnego lenistwa klasa ID wraz z Panią Agnieszką Maszczyk oraz Panem Arturem Łągwą wybrała się w podrozprzańską...

PIERWSZE ,,MIKOŁAJKI" KLASY 1D

Tegoroczne mikołajki klasa 1d postanowiła uczcić w dość nietypowy sposób, rezygnując na przykład z tradycyjnej wizyty w kinie . W środę...

WARSZTATY MATURALNE

Dnia 14 grudnia klasa 3b odwiedziła Bibliotekę Pedagogiczną przy ulicy Wojska Polskiego. Uczniowie pod opieką Pana Adama Grelowskiego wzięli udział...

MAT-FIZY NA WYCIECZCE W TEATRZE

Dnia 11 grudnia 2012 roku uczniowie klas Ia i Ib wybrali się na wycieczkę do Teatru Powszechnego w Łodzi. Uczniowie...

PÓŁMETEK 2012

Dnia 16 listopada o godz. 19.00 wszyscy drugoklasiści wraz z osobami towarzyszącymi rozpoczęli zabawę na PÓŁMETKU CHROBREGO w restauracji Agat...

SZLACHETNA PACZKA

Klasa 3c wraz z wychowawczynią, p. Anną Magierą, zaprasza wszystkich uczniów i nauczycieli I LO do udziału w szlachetniej akcji...

WSPOMNIENIE ,,OTRZĘSIN 2012”

Stało się! W piątek, 28 września wszyscy uczniowie klas pierwszych oficjalnie dołączyli do grona  licealistów. W ramach otrzęsin, zorganizowanych przez...

OTRZĘSINY 2012

Otrzęsiny możemy uznać za rozpoczęte! Drugoklasiści z klasy matematyczno – fizycznej z wielkim zapałem i niesłychanym zaangażowaniem przygotowali szereg zadań...

PIERWSZOKLASIŚCI JUŻ PO INTEGRACJACH

W trakcie dwóch pierwszych tygodni września w I Liceum Ogólnokształcącym im. Bolesława Chrobrego przeprowadzone zostały integracje klas pierwszych. Każdego dnia uczniowie innego...

KLASA 1B W PRADZE!

W dniach 16,17,18 maja klasa 1b wybrała się na wycieczkę do stolicy Czech – Pragi.W pierwszym dniu zwiedzaliśmy miasto Kutna...

BIWAK KLASY 2D

Kto powiedział, że licealiści nie mogą obchodzić dnia dziecka? Nam nikt! Dlatego 1. czerwca pojechaliśmy do Białej na biwak. Początkowo...

Chrobry w PCK

Chrobry znaczy odważny. Ale tym razem inna cecha wzięła górę - bezinteresowność. Nasza szkoła uczestniczyła w kweście PCK ,,Koszyczek Wielkanocny...

Ic w Rogowie

Magnolie (typ okrytozalążkowe, gromada dwuliścienne) są bardzo piękne o tej porze roku. Nasza klasa miała okazję podziwiać je w Rogowskim...

URODZINY WYCHOWAWCY

Dnia 9 marca 2012 zorganizowaliśmy urodziny dla naszego wychowawcy pana Janusza Błaszczyka.  'Impreza niespodzianka' była podziękowaniem naszej klasy za już...

SZALEŃSTWA KLASY 1F

W środę (29.02.2012) całą klasą postanowiliśmy odpocząć od nauki i połączyć odpoczynek z odrobiną wysiłku fizycznego, więc decyzja mogła być...

KLASA 1C IZOLUJE DNA

Dnia 22 lutego (środa) nasza klasa wybrała się na wycieczkę do stolicy. Nie, nie żeby podziwiać zabytki Warszawy, ale by...

KLASA 1C NA LODOWISKU

Dzień 13 stycznia 2012r. nasza klasa (Ic) spędziła na lodowisku w Bełchatowie. Nie odstraszyła nas złowróżbna data - piątek 13...

KLASA 1C ROZDAJE SŁODKIE RÓZGI :) NAUCZY…

Dziś 6 grudnia - Mikołajki. W tym dniu celem każdego ucznia było zdobycie stroju Mikołaja. To dziwne zjawisko spowodowane zostało...

ID PODBIJA KOPERNIKA

Dnia 8 listopada klasa 1d pojechała na swoją pierwszą wycieczkę, której celem było Centrum Nauki Kopernik w Warszawie. Wszyscy w znakomitych...

KLASA 3B ZDOBYWA SZCZYTY

ZAKOPANE 20-23.09.2011 Po wstępnych problemach z zebraniem 30 osobowego zespołu wycieczkowego oraz po trudach i bólu wczesnego przebudzenia udało się...

IIID W CENTRUM NAUKI KOPERNIK

Po wielu trudach organizacyjnych, 8 września odbyła się wycieczka 3D do Warszawy. Jej celem było odwiedzenie Centrum Nauki Kopernik. W...

INTEGRACJE W ,,CHROBRYM"

Jako, że corocznie do naszej szkoły przychodzą nowi uczniowie :), którzy często nie znają swoich kolegów i koleżanek z klas pierwszych...

KLASA 1D PO RAZ DRUGI W STOLICY

Klasa 1d po raz drugi w stolicy - tym razem w Centrum Nauki Kopernik   Po obejrzeniu w marcu 2011 rewelacyjnego spektaklu...

NASZE METAMORFOZY ...

klasa 1a klasa 2a klasa 3a

Czytaj więcej

To było iście uroczyste zakończenie I-go…

Podziękowania złożone, nagrody zgarnięte,  świadectwa otrzymane, uściski pożegnalne na koniec, aż łezka w oku się kręci, ale cóż…PORA NAM RUSZAĆ...

TRZYLETNI CYKL UKULTURALNIANIA :)

Nasze wyjazdy do Teatru Wielkiego w Łodzi:9 stycznia 2009r. ,,CZARODZIEJSKI FLET ”19 luty 2009r. ,,WESOŁA WDÓWKA ”2 kwietnia 2009r. ,,WESELE...

WIGILIE KLASOWE

Co roku przeżywaliśmy wspólnie okres świąteczny. Na naszych klasowych wigiliach nie zabrakło tradycyjnych potraw, wspólnego kolędowania oraz dzielenia się opłatkiem...

STUDNIÓWKA 2011

5 lutego 2011 roku w  sali bankietowej „Zielony Gościniec”  odbyła się nasza 100dniówka.To była niezapomniana noc. Najpierw  przemówienie Pana Dyrektora...

PÓŁMETEK

To był nasz pierwszy klasowy bal, który jak najbardziej zalicza się do udanych. Po raz kolejny okazało się, że nasza...

OTRZĘSINY

Jak wszystkie pierwsze klasy, tak i nasza wówczas 1A brała udział w otrzęsinach. Starsze klasy malowały nam wąsy, żebyśmy chociaż...

PIERWSZE SPOTKANIE KLASOWE

Pierwsze koty za płoty. Jako, że nie mogliśmy wytrzymać do rozpoczęcia roku szkolnego, żeby w końcu się poznać, to spotkaliśmy...

Wspomnienia z klasowych wycieczek

Matura tuż, tuż... aż ciarki przechodzą, gdy liczy się dni oddzielające nas od jednego z ważniejszych egzaminów w życiu. Nie...

WSPOMNIENIA KLASY MATEMATYCZNO-FIZYCZNEJ…

Wspomnienia z klasowych wycieczek Pierwsze spotkanie klasowe Otrzęsiny Półmetek Studniówka 2011 Wigilie klasowe Nasze sukcesy!!! Zaangażowanie w prezentacje pokazów fizycznych podczas DNI OTWARTYCH DRZWI w naszym liceum...

OSTATNIE WYKŁADY OTWARTE

15 kwietnia odbyły się ostatnie w tym roku szkolnym wykłady otwarte na Wydziale Filologicznym Uniwersytetu Łódzkiego. Nie mogło na nich...

Czytaj więcej

W KLASIE 1F JĘZYK POLSKI TO NIE TYLKO NA…

W dniach 24-30 marca na lekcjach języka polskiego, uczniowie naszej klasy wytrwale pozowali do zdjęć, przeznaczonych na Dzień Otwartych Drzwi...

WYCIECZKA DO WARSZAWY, CZYLI JAK NAM PRE…

18 marca 2011 roku odbyła się wycieczka do Warszawy. Uczestniczyli w niej uczniowie klas: IId i IIa. Opiekunami byli: prof...

II e NA WYKŁADACH OTWARTYCH W ŁODZI

4 marca 2011r. klasa 2e, pod opieką słynnych profesorów - Pana Adama Grelowskiego i Pana Piotra Grelowskiego, uczestniczyła po raz kolejny w wykładach...

SIEMIRADZKI NA ŻYWO

9 lutego – to data naszej pierwszej wspólnej wycieczki do stolicy. Jej celem było zwiedzenie sal malarstwa polskiego w Muzeum...

Czytaj więcej

Nasz pierwszy klasowy kulig!

Dnia 08.12.10 nasza klasa 1b wybrała się na kulig do Napoleonowa. Była to nasza pierwsza integracyjna impreza, mieliśmy okazje poznać...